To wynik przeprowadzonego przez Wayne`a Breitbarth, doradzającego firmom jak korzystać z LinkedIn, sondażu wśród 896 użytkowników serwisu.

Aż 75,7 proc. respondentów uznało tę funkcję za użyteczną. Na drugim miejscu (63,3 proc.) znalazły się sugestie „ludzie, których możesz znać”. Na trzecim miejscu jest funkcja „bezpośrednich wiadomości” (50,2 proc.).
1. Kto oglądał Twój profil – 75,7 proc.
2. Ludzie, których możesz znać – 63,3 proc.
3. Bezpośrednie wiadomości – 50,2 proc.
4. Wyszukiwanie firm – 45,3 proc.
5. Zaawansowane wyszukiwanie osób – 43,3 proc.
6. Zamieszczanie postów w dyskusjach grupowych – 41,7 proc.
7. Obserwowanie firm – 41,4 proc.
8. Kto oglądał twoje posty – 39,8 proc.
9. Aktualizowanie statusu – 38,9 proc.
10. Kto zna kogo – 36,9 proc.
