Pokaż, jak przyciągasz i zatrzymujesz talenty

O konkursie

Zapraszamy do udziału w drugiej edycji konkursu „Siła przyciągania”, który powstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service, PwC i Orange Polska.


Konkurs wyłoni najciekawsze i najskuteczniejsze przedsięwzięcia, które mają na celu przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. Szukamy firm, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój. Nie chcemy jednak, aby nasza inicjatywa była kolejnym na rynku konkursem na najlepszego pracodawcę roku czy najlepszą kampanię rekrutacyjną, dlatego podchodzimy do tematu kompleksowo i bierzemy pod lupę cały obszar employer branding. To stanowi o unikatowości naszego konkursu.


Chcemy doceniać najlepsze praktyki nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejszych firm i start-upów. Oddajemy także głos pokoleniu milenialsów – oceny zgłoszeń w kategorii „Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów” dokona specjalnie powołana kapituła. Zachęcamy do dzielenia się innowacyjnymi kampaniami rekrutacyjnymi wykorzystującymi niestandardowe narzędzia rekrutacji, np. oparte na rywalizacji.


 W obecnej sytuacji na polskim rynku pracy, kiedy notujemy rekordowo niskie bezrobocie, rosną płace i w wielu branżach otwarcie mówi się o rynku pracownika, szczególnie ważne są przemyślane i dobrze przeprowadzone działania wzmacniające markę dobrego pracodawcy. Bez nich firmy nie przyciągną nowych pracowników, a dotychczasowi zaczną odchodzić. Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych.


Na zgłoszenia w tegorocznej edycji czekamy od 26 czerwca do 1 października. Laureatów poznamy w listopadzie.


O pierwszej edycji konkursu więcej przeczytasz tutaj.