101 niezwykłych pomysłów na biznes

Grzegorz Marynowicz, mambiznes.pl
opublikowano: 19-06-2015, 00:00

NAJMOCNIEJSZA KAWA Miłośnicy kawy potrzebują często silnego zastrzyku kofeiny, którego dotychczasowe produkty nie są w stanie zapewnić.

Ponadprzeciętną dawką tej substancji mogą się już cieszyć konsumenci kawy Death Wish Coffee.

Mike Brown, pomysłodawca nowej marki kawy, stworzył produkt, który sam określa mianem „najmocniejszej kawy na świecie”. — Szukałem naprawdę mocnej kawy, ale żadna nie spełniała moich oczekiwań. Zacząłem eksperymentować z różnymi mieszankami i sposobami palenia. W efekcie powstała kawa, po której nie mogę zasnąć w nocy — opowiada Mike Brown. Zaparzony kubek porównać można z „siłą rażenia” kilku espresso. Wszystko dzięki odpowiednio dobranym ziarnom kawy oraz procesowi ich palenia. — Nasi specjaliści długo pracowali nad formułą, która zapewniłaby maksymalną moc bez smaku spalenizny. Ekologicznie certyfikowane, zielone ziarna palone są w małych partiach, w specjalnym minipiecu, dzięki czemu smak jest bardziej wyrazisty — mówi Mike Brown. Właściciel firmy chlubi się tym, że Death Wish Coffee jest w 100 proc. z kawy w przeciwieństwie do innych produktów zwiększających zawartość kofeiny z guarany lub innych substancji. Ziarna do krzepiącej mieszanki sprowadzane są z Ameryki Południowej i Indii. „Zapewniamy pełną satysfakcję albo zwrot pieniędzy” — czytamy na stronie produktu, którego największe opakowanie kosztuje 79,99 USD. Klienci, którzy nie są jeszcze zdecydowani, mogą zamówić próbkę kawy w cenie 2,99 USD. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem małego sklepu w Nowym Jorku oraz online. © Ⓟ

Tekst pochodzi z książki „101 niezwykłych pomysłów na biznes”. Więcej pomysłów na pb.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Marynowicz, mambiznes.pl

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu