1052 skargi lotnicze w rok

MIR
opublikowano: 06-10-2006, 00:00

W ciągu roku, odkąd powstała Komisja Ochrony Praw Pasażerów (KOPP), skierowano do niej 1052 skargi. 442 dotyczyły odwołania lotu, 260 znacznego opóźnienia lotu, a 64 — odmowy przyjęcia pasażera na pokład samolotu. W ponad połowie rozpatrzonych spraw przyznano rację pasażerom, w około 30 proc. stwierdzono brak naruszenia i przyznano rację liniom lotniczym, a resztę umorzono. KOPP rozpatruje skargi po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej u przewoźnika.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIR

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu