2006 r. powinien przynieść zysk netto

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
22-03-2006, 00:00

Hygienika, obecna na GPW od 2004r., to wiodący na rynku polskim producent w kategoriach higieny dziecięcej oraz kobiecej.

Środki pozyskane z emisji akcji w znaczącej większości firma przeznaczyła na rozwój, inwestując w zaawansowany technicznie park maszynowy, unowocześniając system informatyczny oraz przenosząc swoją siedzibę do Marek pod Warszawą, gdzie dysponuje obiektem biurowo-produkcyjnym o powierzchni 8 500 m2.

Firma jest liderem w segmencie marek prywatnych, w związku z czym przeważająca wartość przychodów generowana jest w kanale nowoczesnym. Pomimo silnej pozycji na rynku od 2 lat Spółka wykazywała spadek obrotów i pogłębiającą się stratę finansową. Ta sytuacja wymusiła na nowym Zarządzie firmy, powołanym w październiku 2005r., przyjęcie nowej strategii rozwoju Spółki, która zapewniłaby od 2006r. wzrost obrotów oraz osiągnięcie zysku netto.

Sukces firmy w 2006 r. zależy od wprowadzenia w życie głównych punktów przyjętej strategii rozwoju, do których należą:

- dalszy sukcesywny rozwój kategorii marek prywatnych klientów

- wprowadzenie na rynek marek własnych firmy (Bambino Air Comfort, Bambi Plus – pieluszki, Linell – higiena kobieca);

- ciągłe udoskonalanie produkowanych wyrobów.

Hygienika w ramach projektów marek prywatnych współpracuje z największymi sieciami handlowymi na rynku polskim. Równocześnie w wypadku sieci Kaufland i Lidl firma jest dostawcą produktów higienicznych na rynki Europy Środkowej. Firma kontynuuje swoją ekspansję zagraniczną, realizując sprzedaż do Rosji, na Białoruś i państw nadbałtyckich.

Hygienika to firma, która w pierwszej kolejności stawia na jakość. Wytężona praca w ostatnich miesiącach doprowadziła do stworzenia nowej konstrukcji pieluszki, gwarantującej optymalne parametry jakościowe oraz najwyższej klasy podpaski ultra, która została zakwalifikowana do europejskiej klasy A. Firma posiada certyfikat ISO 9001:2000.

Zarząd firmy przewiduje, że rok 2006 będzie przełomowy dla pozycji Spółki na rynku. Nowe kontrakty i program optymalizacji kosztów, powinny doprowadzić do uzyskanie przez Spółkę na koniec roku zysku netto.

Dariusz Nikołajuk, Prezes Zarządu

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / 2006 r. powinien przynieść zysk netto