300 tysięcy kart od startu programu Navigator

DI
opublikowano: 10-03-2008, 13:18

Chociaż do połowy marca przewidziana jest intensywna kampania reklamowa, to już w miesiąc po starcie  programu lojalnościowego Navigator wydano blisko 300 tys. kart.

Głównym celem akcji promującej Navigatora jest przede wszystkim przedstawienie klientom korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym programie lojalnościowym. Dodatkowo dzięki realizacji kampanii LOTOS liczy na dalszą maksymalizację efektywności swoich stacji oraz umocnienie pozycji rynkowej.

Formuła programu Navigator polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw LOTOS specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród.

© ℗

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / 300 tysięcy kart od startu programu Navigator