3M wkracza w budownictwo

KL
opublikowano: 16-01-2008, 00:00

Amerykański koncern produkcyjno-handlowy 3M, najbardziej znany z produktów dla biura, wprowadza na polski rynek wyroby dla branży budowlanej: taśmy, folie i narzędzia ścierne. Polski oddział firmy twierdzi, że ten segment rynku ma spore perspektywy.

— W ciągu 3-4 lat rynek

budowlany powinien przynieść firmie przychody

rzędu 10 mln USD — mówi Zbigniew Grabowski, dyrektor ds. rozwoju Europy Centralnej i Wschodniej 3M Poland.

Obecnie najwięcej,

bo 25 proc. ogółu przychodów 3M Poland, stanowią

produkty konsumenckie

i biurowe.

Sprzedaż 3M Poland w 2007 r. wyniosła 678 mln zł.

Prognoza na 2008 r. zakłada przychody na poziomie 865 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu