430 mln zł na promocję marek

Dorota Zawiślińska
opublikowano: 15-10-2017, 22:00

Już po raz drugi Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wydłużyła termin naboru dotacyjnego dla małych graczy ze wschodu, którzy stawiają na nowatorskie produkty sieciowe.

Pierwotnie konkurs w ramach poddziałania 1.3.2 programu Polska Wschodnia miał zakończyć się 31 sierpnia. W sierpniu rządowa agencja zdecydowała, że nabór będzie trwał do 11 października, a ostatnio umożliwiła przedsiębiorcom składanie wniosków jeszcze w grudniu. Jak podkreśla PARP, pozwoli to na pełniejsze wykorzystanie pieniędzy unijnych przeznaczonych na ten konkurs. Jego budżet to 430 mln zł. Teraz zdobycie dotacji będzie łatwiejsze niż w poprzednim naborze, bo rządowa agencja poluzowała kryteria ubiegania się o wsparcie i zasady prowadzenia projektu. Warto zaznaczyć, że przedsięwzięcie będzie mogło realizować konsorcjum składające się z co najmniej trzech firm MSP, a nie — jak do tej pory — z minimum dziesięciu. Zmodyfikowany został również limit dotyczący minimalnego zatrudnienia, jakie ma być rezultatem dofinansowanego projektu. Poprzednio było to 20 miejsc pracy, a obecnie — 10. Przedsiębiorcy dostaną najwięcej punktów za innowacyjność produktu lub usługi w skali europejskiej.

WAŻNA DATA: 28.12

Do tego dnia będzie można ubiegać się o dotacje z poddziałania 1.3.2 programu Polska Wschodnia.

WIĘCEJ INFORMACJI: www.parp.gov.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / 430 mln zł na promocję marek