4Fun Media zapowiada dalszą dywersyfikację źródeł przychodów i akwizycje

ISBnews
opublikowano: 12-02-2014, 18:11

4Fun Media będzie nadal dążyć do dywersyfikacji źródeł przychodów poprzez nowe rozwiązania technologiczne, uruchomienie radia oraz plany akwizycyjne, poinformowała prezes 4fun Media Ewa Czekała.

"Stawiamy na dywersyfikację źródeł przychodów, rozwijanych dzięki wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych takich, jak aplikacja second screen FUN APP. Będziemy rozbudowywać jej funkcjonalność oraz powiązany z nią system lojalnościowy. Nasze nowopowstałe radio zintegrujemy z aplikacją. Potencjał wzrostu widzimy także w innych segmentach rynku powiązanych z mediami, z czym może być związana akwizycja i rozszerzenie naszej działalności o elementy komplementarne" - powiedziała Czekała, cytowana w komunikacie.

Stacja obchodzi dziesiątą rocznicę powstania. Grupa 4fun Media, wraz z końcem 2013, roku wkroczyła w nowy etap budowania zasięgu technicznego swoich kanałów.

"Kanał 4fun.tv, będący w pierwszej trójce najchętniej oglądanych w Polsce stacji muzycznych, do niedawna dostępny był głównie w dystrybucji kablowo-satelitarnej. Dziś można go odbierać dodatkowo na dwóch lokalnych cyfrowych platformach naziemnych (NTL Radomsko oraz TVT Rybnik), a jego zasięg techniczny wzrósł do 64,1%. Dodatkowo, 4fun.tv poszczycić się może bardzo szeroką dystrybucją cyfrową. Transmisja odbywa się także za pomocą niezależnych operatorów TV docierających do Polonii poza granicami kraju" - podano w informacji.

Strategia stacji 4fun.tv obejmuje również mocną obecność w social media, w których 4fun Media osiąga najwyższe poziomy interakcji i zaangażowania fanów, podkreśla firma.

"Wykorzystywanie ich potencjału do zwielokrotnienia kanałów komunikacji telewizji z widzem, skutecznie wspiera działania stacji. Łącznie na swoich fanpejdżach 4fun Media zgromadziła ponad 800 tys. fanów, a poprzez strony www dociera do ponad 250 tys. unikalnych użytkowników. Natomiast kanały na YouTube posiadają już ponad 200 tys. subskrybentów, z łączną oglądalnością ponad 120 mln odsłon" - czytamy w komunikacie

4Fun wciąż konsekwentnie rozwija się multimedialnie, łącząc wszystkie możliwe kanały dotarcia do widza. Po niemal trzech miesiącach dystrybucji, liczba użytkowników aplikacji FUN APP sięga codziennie kilkudziesięciu tysięcy osób.

Kolejnym z narzędzi wykorzystanych do realizacji strategii multimedialności jest radio internetowe 4fun.tv, które swoją premierę miało w grudniu ubiegłego roku. To pierwsze internetowe radio „na życzenie", wprowadzone przez telewizję muzyczną.

Grupa Kapitałowa 4fun Media S.A. prowadzi działalność operacyjną na rynku telewizyjnym i mediów cyfrowych, koncentrując się na czterech głównych obszarach aktywności: produkcji i nadawaniu własnych kanałów tematycznych o profilu muzyczno-rozrywkowym (4fun.tv, RBL.TV i TV.DISCO), produkcji programów telewizyjnych i formatów interaktywnych, rozbudowie multimedialnej platformy internetowej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBnews

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / 4Fun Media zapowiada dalszą dywersyfikację źródeł przychodów i akwizycje