6 nawyków przeszkadzających w odniesieniu sukcesu

KŁ, businessinsider.com
opublikowano: 13-08-2014, 11:12

Każdy ma jakieś złe nawyki. Z części zdajemy sobie sprawę. Część jednak musimy sobie uświadomić, bo mogą one stać nam na drodze do odniesienia przez nas sukcesu, informuje Business Insider.

1. Bycie samotnym wilkiem
Współpraca to klucz do sukcesu w miejscu pracy, ty jednak wolisz pracować solo. Choć umiejętność samodzielnej pracy bez wątpienia stanowi zaletę, to praca w samotności nie powinna nas charakteryzować. Jeśli ciągle uchylamy się od udziały w projektach zespołowych lub chcemy bez niczyjej pomocy realizować pewne zadania, nie zostanie to niezauważone.

2. Przepraszanie
Czy przypadkiem nie przepraszasz za często? Słowo przepraszam zdecydowania za często pojawia się w pracy. Szczególnie nadużywają go kobiety. Przepraszanie za nawet najmniejsze rzeczy sprawia, że zaczynamy być postrzegani jako osoby ciągle popełniające błędy, co z kolei podkopuje naszą pozycję w pracy.

3. Podejmowanie się każdego projektu
Lubisz nowe wyzwania? To z pewnością zaleta każdego pracownika, warto jednak mieć świadomość własnych ograniczeń. Jeśli zgadzasz się na każdy nowy projekt, wkrótce możesz poczuć się wypalony i przepracowany.

4. Negatywna postawa
Jeśli każdego dnia przychodzisz do pracy w złym nastroju, nic dziwnego, że nie awansujesz. Entuzjazm i pasja to cechy szczególnie cenione przez managerów. Nikt nie chce promować osób, które wydają się nieszczęśliwe jak tylko przekraczają próg pracy.

5. Rutyna w wykonywaniu obowiązków
Innowacyjność jest siłą ożywczą każdej firmy. Wiele osób przychodzi jedynie do pracy po to by odbić kartę i odebrać wypłatę. Niestety ta zasada działa w obie strony. Z badania przeprowadzonego przez firmę szkoleniową Fierce wynika, że mniej niż jedna trzecia pracowników czuje, że firma zmieniłaby praktyki na bazując na opiniach pracowników.

6. Brak organizacji
Zastanów się ile czasu w pracy marnujesz na poszukiwanie pod stertą papierów raportu, który znajduje się gdzieś na twoim biurku. Ludzie mijając twoje zagracone biurko oceniają cię jako osobę chaotyczna, która nie potrafi się zorganizować.

fot. iStock
fot. iStock
None
None
Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KŁ, businessinsider.com

Polecane