Czytasz dzięki

7,6 mld PLN w czekoladzie - jakie słodycze najbardziej lubią Polacy?

  • Materiał partnera
opublikowano: 29-09-2020, 16:14

Wrzesień rozpoczął najintensywniejszy dla producentów czekolady sezon jesienno-zimowy. W tym roku może on wyglądać inaczej niż zwykle, ze względu pandemię koronawirusa.

- Ograniczenia w poruszaniu się i konieczność zakrywania ust i nosa minimalizują ilość okazji do sięgania po słodycze impulsowe. Nie oznacza to, że Polacy nie kupują słodyczy. Robiąc zakupy na zapas sięgamy po większe formaty dla siebie i bliskich. Znajdowały się wśród nich czekolady twarde, które wykorzystujemy także do pieczenia. Właśnie te tabliczki miały wzrosty sprzedaży także na rynkach zagranicznych - tłumaczy Aleksandra Kusz vel Sobczuk, kierownik komunikacji korporacyjnej firmy Wedel.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane