7bulls.com zmieni nazwę i zostanie deweloperem

(Marek Druś)
opublikowano: 12-12-2006, 09:47

Rada Nadzorcza 7bulls.com podjęła uchwałę w sprawie przyjęcia nowej strategii spółki. Zakłada ona „całkowitą reorientację w kierunku działalności deweloperskiej.

Rada Nadzorcza 7bulls.com podjęła uchwałę w sprawie przyjęcia nowej strategii spółki. Zakłada ona „całkowitą reorientację w kierunku działalności deweloperskiej.

- Główne cele strategiczne obejmą realizację projektów deweloperskich w obszarze budownictwa mieszkaniowego, w segmencie nieruchomości o podwyższonym i luksusowym standardzie. Strategia zakłada zabudowanie nieruchomości Emitenta oraz nieruchomości posiadanych przez spółki zależne od Emitenta oraz pozyskiwanie kolejnych nieruchomości – głosi wydany przed wtorkową sesją komunikat.

7bulls.com informuje, że w celu lepszej identyfikacji spółki na rynku poprzez kojarzenie ze zrealizowanymi projektami planowana jest zmiana jej nazwy na Triton Development. Rada Nadzorcza 7bulls.com wyraziła zgodę na nabycie wszystkich udziałów w kapitale Triton Development Sp. z o.o., a zarząd zawarł przedwstępną umowę na ich kupna za 1,5 mln zł. Warunkiem zawarcia umowy ostatecznej jest pozyskanie przez 7bulls.com środków pozwalających na dofinansowanie spółki Triton Development Sp. z o.o. kwotą 60 mln zł, co umożliwi zapłatę przez Triton Development Sp. z o.o., do końca czerwca 2007 r., części ceny nabycia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości położonych w Warszawie na ulicy Grójeckiej. Ma tam powstać zespół apartamentowo-usługowy o powierzchni ok. 80 tys. m kw. Planowany przez Triton Development Sp. z o.o. zysk brutto z projektu określanego nazwą Triton Park wynosi 113 mln zł.

W związku z nową strategią 7bulls.com planuje sprzedaż dotychczasowej, mniej zyskownej działalności motoryzacyjnej, skupionej w firmie Uni-Truck Sp. z o.o.

MD

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane