A.G Barr chce mocniej wejść na polski rynek

(Marek Druś)
opublikowano: 28-09-2005, 20:02

A.G Barr, brytyjski producent napojów z Glasgow chce w 2006 roku mocniej wejść na polski rynek. To skutek udanych prób, przeprowadzonych w 2004 roku. Brytyjska spółka na początek chce zwiększyć dostępność swoich produktów w Warszawie. Jeszcze w 2006 roku planuje ekspansję na terenie całego kraju.

A.G Barr, brytyjski producent napojów z Glasgow chce w 2006 roku mocniej wejść na polski rynek. To skutek udanych prób, przeprowadzonych w 2004 roku. Brytyjska spółka na początek chce zwiększyć dostępność swoich produktów w Warszawie. Jeszcze w 2006 roku planuje ekspansję na terenie całego kraju.

A.G Barr na początek będzie sprowadzać do Polski swój sztandarowy produkt, napój Irn-Bru, z fabryki w Wielkiej Brytanii. Zamierza jednak uruchomić produkcji licencyjną w Polsce, co pozwoli ograniczyć koszty i czas dostawy do dystrybutorów. Roger White, prezes A.G Barr powiedział, że spółka chce powtórzyć sukces z Rosji, gdzie sprzedaje obecnie ponad milion litrów napojów w miesięcznie.

MD, The Herald

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane