…a Plus obwinia Playa

KL
opublikowano: 26-06-2009, 00:00

Polkomtel odrabia straty wynikające z akcji reklamowej Playa. Już 5 tys. osób wycofało rezygnację.

Polkomtel odrabia straty wynikające z akcji reklamowej Playa. Już 5 tys. osób wycofało rezygnację.

Niedawno Plus zdecydował się dostosować do zaleceń UOKiK i zmienił regulamin. W tym samym czasie P4 rozpoczęło kampanię, w której informowało klientów, że w takiej sytuacji można bez konsekwencji zmienić operatora. I chwaliło się rekordami w przenoszeniu numerów do własnej sieci.

— Podjęliśmy aktywne działania, które mają na celu zatrzymanie naszych abonentów. Są bardzo skuteczne. Już 5 tys. osób wycofało wnioski dotyczące rezygnacji — mówi Adam Suchenek, kierownik ds. komunikacji w Pol-komtelu.

A walka jest ostra. Play rozesłał ostatnio do swojej sieci sprzedaży pismo, w której informował, że Plus ma awarię i nie jest w stanie przenosić numerów do P4. Plus stanowczo zaprzecza.

— Nie posuwamy się do takich działań, nie mieliśmy też awarii. Wina leżała po stronie Playa, który próbuje na nas zrzucić odpowiedzialność. To kolejne w ostatnim czasie nieetyczne posunięcie tego operatora — mówi Adam Suchenek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane