AD Drągowski wysoko się ceni

Adrian Boczkowski
05-06-2008, 07:57

Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami ma  znakomite perspektywy. Dynamiczne rozwijanie sieci placówek, poszerzanie oferty oraz budowanie silnej marki to świetne pomysły na rozwój tego biznesu.

Zainteresowanie inwestorów rodzinną firmą Lecha, Małgorzaty i Łukasza Drągowskich może być jednak małe, a zebranie przez nią z rynku kilkunastu milionów złotych niezwykle trudne. Powód? Ustalone miesiąc temu widełki ceny emisyjnej (3-4 zł za walor) wydają się wygórowane.

Wczoraj, po niecałych czterech dniach zbierania deklaracji kupna od dużych inwestorów (zapisy na minimum 100 tys. walorów), ustalono cenę emisyjną na 3 zł za akcję. To dolna granica ustalonego przedziału cenowego. Dziś z kolei ruszają zapisy na maksymalnie 5 mln papierów. Jeśli nabywców nie znajdą przynajmniej 3 mln walorów, oferta się nie powiedzie. Niestety, taki scenariusz jest całkiem możliwy, ponieważ AD Drągowski ceni się wysoko jak na obecną niepewność panującą na rynkach finansowych.

CAŁY ARTYKUŁ W CZWARTKOWYM PULSIE BIZNESU. ZAPRASZAMY DO LEKTURY.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Adrian Boczkowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / AD Drągowski wysoko się ceni