Ad restrictions not hitting budgets

Despite restrictions on advertising, the breweries are not cutting back on promotional spending and are continuing to pump money into selling beer. Wrocław based market research agency Expert Monitor has recently completed a study on how much is going into advertising beer and has found that spending hardly fell in the first quarter of this year. In the first three months of this year the breweries spent just under PLN40m on advertising on the television and radio as well as in the press. Last year spending was only marginally higher at PLN40.6m.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ