Adidas liczy zyski i żegna Salomona

Adidas-Salomon, drugi na świecie producent wyrobów sportowych, zapowiedział po wynikach pierwszego kwartału, że jego tegoroczny zysk znajdzie się w górnej granicy widełek prognozy i przebije oczekiwania analityków. Według spółki wynik netto wzrośnie o 15 proc. W pierwszym kwartale zysk netto wyniósł 105 mln EUR wobec 72 mln EUR rok wcześniej. W tym okresie sprzedaż zwiększyła się o 9,6 proc. do 1,78 mld EUR. Firma zapowiedziała również sprzedaż oddziału Salomon. Nabywcą ma być Amer Sports Oyj, który zapłaci 4,87 mld EUR.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ