Adidas wyda więcej na reklamę Reeboka

opublikowano: 07-02-2007, 07:51

Adidas zamierza zwiększyć wydatki na reklamę marki Reebok, której właścicielem jest od roku – podał ”Financial Times Deutschland”.

Adidas zamierza zwiększyć wydatki na reklamę marki Reebok, której właścicielem jest od roku – podał ”Financial Times Deutschland”.

Adidas rozpoczyna ofensywę reklamową skierowaną przeciw liderowi na rynku artykułów sportowych, firmie Nike. Wiosną wystartuje globalna kampania marki Reebok, którą firmować będzie aktorka Scarlett Johansson. Szef marketingu Reeboka zapowiedział, że przedsiębiorstwo znacznie zwiększy wydatki na działania marketingowe i w tym roku przeznaczy na ten cel dziesiątą część obrotów.

WST, Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane