ADS nie zmieni planów

GRA
opublikowano: 17-10-2007, 00:00

ADS ma nowy nadzór. Strategia zostaje jednak stara. Zostaje też prezes.

ADS ma nowy nadzór. Strategia zostaje jednak stara. Zostaje też prezes.

Poniedziałkowe NWZA Advanced Distribution Solutions (dawniej Sagittarius-Strzelec) nie wprawiło inwestorów w euforię. Na wczorajszej sesji kurs firmy, która ma ambicje zostać czołowym dystrybutorem piwa, napojów bezalkoholowych i alkoholi, spadł o 1,7 proc. Na zamknięciu za akcje płacono 1,17 zł.

Walne zmieniło układ sił w radzie nadzorczej dystrybucyjnej spółki. Sześć hurtowni, które niedawno weszły do grupy, wprowadziło do rady trzy osoby. Znalazł się w niej również Piotr Puchalski, który na walnym „grał” razem z nimi. Poza tym w nadzorze są trzy osoby z FinCo Group, doradcy i akcjonariusza ADS (pakiet poniżej 5 proc. głosów). To ta firma opracowała strategię dla spółki i do tej pory rozdawała w niej karty.

Zmiany w nadzorze nie zmienią jednak strategii. Przedstawiciele hurtowników zapewniają, że będą ją kontynuować i przejmować kolejne podmioty z branży. Do końca tego roku dojdzie zapewne do dwóch transakcji. Podkreślają też, że obecny zarząd ADS, z prezesem Krzysztofem Bałandą, cieszy się ich zaufaniem i poparciem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu