Agencja reklamowa ustala granicę „łapówkarstwa”

TR
opublikowano: 03-02-2012, 16:19

GroupM, nowojorska agencja reklamowa, ustaliła górny próg wartości przyjmowanych przez pracowników „łapówek” – informuje portal Business Insider.

Według nowego regulaminy firmy, pracownicy nie mogą przyjmować podarunków, których wartość przekroczy 200 USD.

Wyjątek stanową prezenty, które wcześniej zostały uzgodnione z szefostwem firmy.




GrupoM, nowojorska agencja reklamowa, ustaliła górny próg wartości przyjmowanych przez pracowników „łapówek”
GrupoM, nowojorska agencja reklamowa, ustaliła górny próg wartości przyjmowanych przez pracowników „łapówek”
None
None
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Polecane