AGENCJE WALCZĄ Z OPOREM WIDZÓW

Małgorzata Zgutka
13-01-2000, 00:00

AGENCJE WALCZĄ Z OPOREM WIDZÓWNajbardziej irytują reklamy środków piorących Aż 75 proc. Polaków deklaruje, że nie lubi reklam. Przedstawiciele branży uważają, że głównym powodem są zbyt długie bloki nadawane przez stacje telewizyjne. Mogłyby być one krótsze, ale wtedy emisja spotów stałaby się droższa. Emisja reklamy na początku albo końcu bloku jest droższa o 10-20 proc.Przeprowadzone pod koniec 1999 roku badania CBOS-u wyraźnie pokazują, że Polacy nie są entuzjastami reklam. Przedstawicieli domów mediowych planujących kampanie wcale to nie dziwi. — To...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / AGENCJE WALCZĄ Z OPOREM WIDZÓW