Agencje wywiadowcze USA wydały 50,5 mld USD w 2014 roku

opublikowano: 31-10-2014, 12:45

W 2014 roku agencje wywiadowcze zwiększyły wydatki po raz pierwszy od trzech lat, informuje The Wall Street Journal. Łącznie wydały 50,5 mld USD (169 mld zł).

Amerykańskie agencje wywiadowcze zwiększyły wydatki o 1,5 mld USD w 2014 roku, poinformowano w czwartek. Szczegóły oczywiście nie zostały podane do publicznej wiadomości. Kierujący amerykańskim wywiadem James Clapper żartował na początku października na Uniwersytecie Teksasu, że malejące w minionych latach wydatki agencji wywiadowczych powodują, że ile razy o nich pomyślą podatnicy, tym mniej będą mieli się na co skarżyć. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, wsj.com

Polecane