Agfa otworzyła Centrum Obsługi Klienta

Małgorzata Zgutka
15-11-2000, 00:00
Agfa otworzyła Centrum Obsługi KlientaAgfa zdecydowała się poprawić obsługę klienta. Do tej pory zajmowali się tym pracownicy z trzech różnych działów — systemów graficznych, obrazowania fotograficznego i obrazowania medycznego.— Teraz obsługa klienta będzie scentralizowana. Będzie za nią odpowiedzialny jeden dział, który będzie zajmował się sprawami wszystkich klientów firmy — obsługą zamówień, serwisem, reklamacjami. Teraz klienci nie będą musieli krążyć po firmie. Wystarczy, że zadzwonią do jednego działu, który zajmie się ich sprawami, bez względu na to, co to będzie —...
Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Agfa otworzyła Centrum Obsługi Klienta