Agora "czyści" portfel grupy radiowej, planuje jak najszybsze osiągnięcie rentowności

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 16-02-2006, 13:25

Agora w ramach grupy radiostacji lokalnej jest na etapie „czyszczenia portfela” w celu uzyskania większej przejrzystości, a także jak najszybszego osiągnięcia rentowności grupy radiowej, powiedziała w czwartek prezes Agory Wanda Rapaczyńska.

Agora w ramach grupy radiostacji lokalnej jest na etapie „czyszczenia portfela” w celu uzyskania większej przejrzystości, a także jak najszybszego osiągnięcia rentowności grupy radiowej, powiedziała w czwartek prezes Agory Wanda Rapaczyńska.

„Jesteśmy na etapie ‘czyszczenia portfela’, bo chcemy uzyskać przejrzystą strukturę” – powiedziała Rapaczyńska podczas konferencji prasowej

„Naszym celem jest jak najszybsze osiągnięcie rentowności grupy radiowej” – dodała.

Zapytana, czy czyszczenie portfela wiąże się z zakupami lub sprzedażą stacji radiowych, prezes Rapaczyńska powiedziała „na ogół czyszczenie portfela wiąże się z takimi zmianami”.

Strategia grupy radiowej opiera się obecnie na dwóch markach: na utrwalonym na rynku brandzie „Złote Przeboje” oraz na uruchomionym na początku października radiu „Roxy FM”.

Grupę radiową Agory tworzy 18 stacji lokalnych nadających pod marką „Złote Przeboje”, sześć stacji lokalnych nadających jako radio Roxy FM oraz obejmująca dziewięć największych rynków miejskich ponadregionalna stacja TOK FM.

W 2005 roku grupa (oprócz radia TOK FM) osiągnęła przychody w wysokości 57 mln zł. (ISB)

dag/tom

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane