AHA przygotuje strategię dla Takt

Małgorzata Zgutka
24-01-2002, 00:00

Agencja reklamowa AHA zyskała nowego klienta. Podjęła współpracę z tłocznią płyt kompaktowych Takt. Zadaniem agencji będzie opracowanie strategii komunikacji marketingowej i zbudowanie odpowiedniego wizerunku firmy.

Agencja AHA przystąpiła już do pracy. Przygotowała kampanię prasową, projekty działań z dziedziny marketingu bezpośredniego i stronę internetową. Kampania tłoczni Takt ukaże się w prasie branżowej i komputerowej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / AHA przygotuje strategię dla Takt