Ahold wyprzedaje sieci w Ameryce

Ahold, holenderski właściciel sieci supermarketów, w ostatnim kwartale 2003 r. osiągnął 12 mln EUR zysku netto (58,7 mln zł) w porównaniu z 1,23 mld EUR (6 mld zł) straty rok wcześniej. Planuje obniżkę cen oraz pozbycie się aktywów za 2,5 mld EUR (12 mld zł). Za 300 mln USD (1,18 mld zł) sprzedał już brazylijskie Bompreco, a teraz sprzedaje argentyńską Disco SA za 315 mln USD (1,25 mld zł). W kolejce czekają amerykańskie Bi-Lo oraz Bruno.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ