pb.pl

Pytania dotyczące spółki REDAN

Pytania inwestorów:

Kiedy spółka wypłaci dywidendę? Kim jest nowy gracz w jej akcjonariacie i jakie są przyczyny wzrostu kursu? Czy rosnące zadłużenie to sygnał, że zbliża się emisja kolejnej serii akcji?

Te i inne pytania możesz zadać przedstawicielom firm giełdowych w Akcji Inwestor. Na stronie każdej spółki z GPW w sekcji notowania.pb.pl znajdziesz specjalny formularz, który po wypełnieniu skierujemy do osób odpowiedzialnych w spółkach za relacje inwestorskie. Redakcja dołoży starań, by odpowiedź opublikować na naszych stronach internetowych.

2012-03-18 Czy odwołanie prognozy wyników na rok 2012 należy rozumieć jako zapowiedź słabych wyników, czy też po prostu jest to trudne do przewidzenia, a wyniki będą dobre?
Decyzja o odwołaniu prognoz nie jest zapowiedzią słabych wyników, mamy ambitne plany finansowe na bieżący rok. Zrezygnowaliśmy z publikacji prognoz ze względu na zmienne i dość nieprzewidywalne warunki w jakich Redan, jak również inne spółki odzieżowe funkcjonują.  

2012-03-05 Dlaczego sklepy Troll w małych miejscowościach są tak fatalnie eksponowane? Czy ciężko jest wypromować tą markę jak np. robi to LPP z Diverse?
W okresie ostatnich 3 lat marka Troll przeszła szereg zmian związanych z jej pozycjonowaniem oraz definicją grupy klientów docelowych. Pod koniec 2011 r. Grupa Kapitałowa Redan opracowała nową strategię rozwoju segmentu modowego, która zakłada m.in. uruchomienie nowego formatu sklepów pod szyldem Troll&Drywash, oferującego odzież dwóch, uzupełniających się marek – Troll i Drywash. Placówki prowadzone będą w dotychczasowym systemie franczyzowym, ale również w dwóch nowych - ajencyjnym oraz partnerskim. Dzięki temu zaistnieje możliwość – uzasadniona ekonomicznie – dla przebudowy istniejących sklepów i ich lepszej ekspozycji. Poza towarem do sklepów, Redan dostarczać będzie informacje o akcjach promocyjnych oraz wytyczne i instrukcje z zakresu prezentacji produktów (tzw. visual merchandising), w celu dostosowania ich do możliwości ekspozycyjnych i posiadanego asortymentu. Sklepy ajencyjne i partnerskie prowadzić będą sprzedaż towarów w odpowiednio zaprojektowanych cornerach, zwiększając tym samym zasięg marki i umożliwiając dotarcie do klientów w miejscowościach, w których obecność w innym systemie byłaby nierentowna. Informacyjnie, właścicielem marki Diverse nie jest LPP S.A lecz inna gdańska firma - ETOS S.A.  

Zobacz inne spółki

Zadaj pytanie

Na adres akcjainwestor@pb.pl możesz natomiast wysyłać pytania w sprawach, które nie dotyczą konkretnych spółek giełdowych.

Dziennikarze „Pulsu Biznesu” poproszą o komentarz prezesa spółki, analityków, prawników czy zarządzających instytucjami finansowymi. Jeżeli trzeba zwrócimy się o poradę do Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych, Komisji Nadzoru Finansowego i przedstawicieli warszawskiej giełdy.

Ranking gorących spółek

0.66 
0.42 
0.38 
0.30 
0.27 
0.27 
0.26 
0.20 
0.17 
0.16 

Wykres dnia »

Inwestorzy nie poznali się na żartach Elona Muska
Lutowy skok zabił indeks strachu
Zarządzający zaczęli obstawiać umocnienie jena
Rentowności obligacji zagrażają hossie na Wall Street
Dlaczego EBC będzie ograniczać zwyżki euro do dolara

Masz problem? Napisz do nas.


Imię i nazwisko:

Adres email:

Wideo »

Czego w żadnym giełdowym portfelu zabraknąć nie może (WIDEO)

Sekcje

Oferty Pulsu Biznesu