pb.pl

Pytania dotyczące spółki REDAN

Pytania inwestorów:

Kiedy spółka wypłaci dywidendę? Kim jest nowy gracz w jej akcjonariacie i jakie są przyczyny wzrostu kursu? Czy rosnące zadłużenie to sygnał, że zbliża się emisja kolejnej serii akcji?

Te i inne pytania możesz zadać przedstawicielom firm giełdowych w Akcji Inwestor. Na stronie każdej spółki z GPW w sekcji notowania.pb.pl znajdziesz specjalny formularz, który po wypełnieniu skierujemy do osób odpowiedzialnych w spółkach za relacje inwestorskie. Redakcja dołoży starań, by odpowiedź opublikować na naszych stronach internetowych.

2012-03-18 Czy odwołanie prognozy wyników na rok 2012 należy rozumieć jako zapowiedź słabych wyników, czy też po prostu jest to trudne do przewidzenia, a wyniki będą dobre?
Decyzja o odwołaniu prognoz nie jest zapowiedzią słabych wyników, mamy ambitne plany finansowe na bieżący rok. Zrezygnowaliśmy z publikacji prognoz ze względu na zmienne i dość nieprzewidywalne warunki w jakich Redan, jak również inne spółki odzieżowe funkcjonują.  

2012-03-05 Dlaczego sklepy Troll w małych miejscowościach są tak fatalnie eksponowane? Czy ciężko jest wypromować tą markę jak np. robi to LPP z Diverse?
W okresie ostatnich 3 lat marka Troll przeszła szereg zmian związanych z jej pozycjonowaniem oraz definicją grupy klientów docelowych. Pod koniec 2011 r. Grupa Kapitałowa Redan opracowała nową strategię rozwoju segmentu modowego, która zakłada m.in. uruchomienie nowego formatu sklepów pod szyldem Troll&Drywash, oferującego odzież dwóch, uzupełniających się marek – Troll i Drywash. Placówki prowadzone będą w dotychczasowym systemie franczyzowym, ale również w dwóch nowych - ajencyjnym oraz partnerskim. Dzięki temu zaistnieje możliwość – uzasadniona ekonomicznie – dla przebudowy istniejących sklepów i ich lepszej ekspozycji. Poza towarem do sklepów, Redan dostarczać będzie informacje o akcjach promocyjnych oraz wytyczne i instrukcje z zakresu prezentacji produktów (tzw. visual merchandising), w celu dostosowania ich do możliwości ekspozycyjnych i posiadanego asortymentu. Sklepy ajencyjne i partnerskie prowadzić będą sprzedaż towarów w odpowiednio zaprojektowanych cornerach, zwiększając tym samym zasięg marki i umożliwiając dotarcie do klientów w miejscowościach, w których obecność w innym systemie byłaby nierentowna. Informacyjnie, właścicielem marki Diverse nie jest LPP S.A lecz inna gdańska firma - ETOS S.A.  

Zobacz inne spółki

Zadaj pytanie

Na adres akcjainwestor@pb.pl możesz natomiast wysyłać pytania w sprawach, które nie dotyczą konkretnych spółek giełdowych.

Dziennikarze „Pulsu Biznesu” poproszą o komentarz prezesa spółki, analityków, prawników czy zarządzających instytucjami finansowymi. Jeżeli trzeba zwrócimy się o poradę do Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych, Komisji Nadzoru Finansowego i przedstawicieli warszawskiej giełdy.

Ranking gorących spółek

0.66 
0.42 
0.38 
0.30 
0.27 
0.27 
0.26 
0.20 
0.17 
0.16 

Wykres dnia »

Traderzy: Ryzyko inwestycyjne najniższe od pół roku
Trzy sygnały, które przemawiają za akcjami z rynków wschodzących
Oto wskaźnik, który pokazuje odwrót globalizacji
Co trzeba robić, żeby być miliarderem w Rosji
Wall Street przestanie błyszczeć na tle innych rynków

Masz problem? Napisz do nas.


Imię i nazwisko:

Adres email:

Wideo »

Czego w żadnym giełdowym portfelu zabraknąć nie może (WIDEO)

Sekcje

Oferty Pulsu Biznesu