Czytasz dzięki

Akceptuj płatności bezgotówkowe. Twój biznes może na tym zyskać!

  • Materiał partnera
opublikowano: 03-06-2020, 15:36

Oferując płatności bezgotówkowe, możesz przyciągnąć nowych klientów, zwiększyć obroty, podnieść bezpieczeństwo prowadzenia działalności, a nawet ograniczyć jej koszty. Sprawdź, co zyskujesz dzięki instalacji terminala płatniczego w firmie.

Terminal płatniczy to więcej klientów

Jak wynika z raportu „Płatności bezgotówkowe oczami Polaków 2019”, który przygotowany został przez  Instytut Badań Pollster na zlecenie Warszawskiego Instytutu Bankowości, aż 66% procent Polaków najchętniej płaci kartą płatniczą, a tylko 20% preferuje gotówkę. Z kolei wśród osób młodych (18-34 lata) już 23% w pierwszej kolejności wybiera płatności telefonem. Co więcej, już 8% Polaków w ogóle nie korzysta z bankomatów i gotówki. Rośnie więc liczba klientów, którzy mogą nie zdecydować się na zakup, jeśli w Twojej firmie nie ma możliwości płatności bezgotówkowych. Zwłaszcza, jeśli w pobliżu jest placówka, która go posiada.

To również wyższe obroty

Ponadto, jeśli zaoferujesz płatności bezgotówkowe, masz szansę przyciągnąć klientów, którzy wydają więcej. Potwierdzają to liczne badania prowadzone na przestrzeni ostatnich co najmniej 30 lat. Najbardziej znane badanie autorstwa firmy Dun & Bradstreetz z 2014 roku wykazało, że ludzie, którzy płacili bezgotówkowo, wydawali średnio o 12-18% więcej podczas jednej transakcji, niż gdy korzystali z gotówki. 

Dlaczego tak się dzieje? Po pierwsze, klienci nie są ograniczeni ilością posiadanej w danym momencie gotówki. Po drugie, nasza psychika działa tak, że łatwiej rozstajemy się z pieniędzmi, gdy transakcja jest wirtualna i nie musimy wyciągać banknotów z portfela. Wreszcie, przy płatnościach bezgotówkowych ludzie słabiej pamiętają, ile już ostatnio wydali i przez to są bardziej skłonni do kolejnych zakupów. 

Terminal płatniczy zmniejsza koszty i zwiększa bezpieczeństwo

Płatności bezgotówkowe są szybkie i wygodne nie tylko dla płacącego, ale również dla sprzedawcy. Twoi pracownicy szybciej obsłużą klientów, a do tego rzadziej będą się mylić, bo przy transakcjach kartą nie muszą wydawać reszty. 

Korzystaj z popularnych usług dodatkowych

Terminal płatniczy umożliwi Ci nie tylko obsługę płatności kartą, telefonem lub zegarkiem. Zyskasz również dostęp do bezpłatnych dodatkowych usług. 

Należą do nich między innymi:

  • cash back, czyli wypłata gotówki z terminala płatniczego;
  • doładowania telefonów od każdego operatora i we wszystkich nominałach;
  • DCC (Dynamic Currency Conversion) – dzięki tej funkcji terminal płatniczy automatycznie rozpoznaje zagraniczną kartę i umożliwia płatność w oryginalnej walucie.

Instalacja terminala płatniczego w firmie to szereg wymiernych korzyści dla Twojego biznesu. Istnieje możliwość wyboru nowoczesnych terminali płatniczych – zarówno stacjonarnych, jak i przenośnych. 

Więcej informacji o dostępnych rodzajach terminali i sposobie ich zamówienia, znajdziesz na stronie:

https://www.polcard.pl/rozwiazania-dla-ciebie/terminale-platnicze/

Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klienta i udostępnij w swoim punkcie płatności bezgotówkowe, dzięki którym dostosujesz się do preferencji płatniczych coraz większej liczby klientów. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MATERIAŁ PARTNERA

Polecane