Krzysztof Radojewski z Noble Securities rozpoczął wydawanie rekomendacji dla Amrest Holding od zalecenia „akumuluj” z ceną docelową 105,1 zł.
- W 2012 r. Amrest sprzedał sieć restauracji Applebee’s, dzięki czemu pozyskał środki na przyspieszenie ekspansji własnej marki La Tagliatella. Pierwsze testowe lokale w Chinach i USA zostały pozytywnie odebrane przez konsumentów. Z własną, sprawdzoną na rynku hiszpańskim marką Amrest nabrał ambicji globalnych, gdyż dalszy rozwój tej marki wydaje się być praktycznie nieograniczony – wylicza Krzysztof Radojewski.
- Dostrzegamy potencjał drzemiący w spółce i jej zdolność do generowania środków pieniężnych. Amrest powoli zbliża się do poziomu, gdzie dalszy rozwój będzie mógł być finansowany ze środków z działalności operacyjnej. Wskaźniki zadłużenia ulegają systematycznej poprawie – dodaje analityk. [MBL]
© ℗Podpis: KZ