Akcje AMS nie dla JC Decaux

Tomasz Siemieniec
opublikowano: 04-05-2001, 00:00

Akcje AMS nie dla JC Decaux

Zgodnie z oczekiwaniami, kontrwezwanie JC Decaux na akcje AMS nie powiodło się. Inwestorzy złożyli zapisy na zaledwie ponad 139 tys. akcji spółki, czyli około 11 proc. deklarowanego w wezwaniu popytu. W tym świetle — zakończone fiaskiem — wezwanie Agory, na które odpowiedzieli właściciele ponad 900 tys. akcji paradoksalnie można byłoby uznać za sukces.

JC Decaux informował, że minimalna liczba akcji (płacił po 66 zł), jaką jest zainteresowany, to nieco ponad 1 mln sztuk.

— Na wezwanie odpowiedzieli jedynie drobni inwestorzy, a finansowi nie zareagowali. Trudno, żeby było inaczej, skoro Francuzi płacili o 4 zł mniej niż Agora. Niewykluczone, że do gry przystąpi teraz Clear Chanell Communications — uważa reprezentant jednego z akcjonariuszy AMS.

Jego zdaniem, kolejną próbę może też podjąć Agora, a i News Corp. deklarował zainteresowanie liderem polskiego rynku reklamy zewnętrznej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tomasz Siemieniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu