Akcje debiutanta urosły już o 60 proc.

opublikowano: 14-07-2016, 15:15

Notowania Auto Partner, dystrybutora części do aut, od debiutu na GPW w czerwcu podrożały prawie o 60 proc.

W ofercie publicznej, którą przeprowadzono w maju, inwestorzy trzymali się za portfele, w rezultacie cena była daleka od maksymalnej (2,2 wobec 2,9 zł), a na dodatek nie uplasowano wszystkich oferowanych akcji. Z 46 mln sprzedano 38,8 mln, przy czym w pierwszej kolejności przydzielono walory nowej emisji (23 mln, wpływy sięgnęły więc 85,4 mln zł brutto).

Auto Partner zarządza magazynem w Bieruniu oraz siecią 60 oddziałów, a także siatką transportową. 81,5 proc. sprzedaży w 2015 r. zrealizowano w Polsce, resztą - w krajach ościennych. Firma zatrudnia 900 osób.

W 2015 r. przychody firmy wyniosły 518,6 mln zł (wobec 425,1 mln zł w 2014 r.), EBITDA 30,1 mln zł (wobec 27,7 mln zł), a zysk netto 16,3 mln zł (wobec 15,1 mln zł).

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Akcje debiutanta urosły już o 60 proc.