Alibaba Group zwiększyła sprzedaż o 56 proc.

opublikowano: 02-02-2018, 11:57
aktualizacja: 02-02-2018, 11:59

Dzień Singla, akcja promocyjna przeprowadzona przez chińskiego giganta e-commerce Alibaba, pomogła mu zwiększyć sprzedaż w ostatnim kwartale 2017 roku aż o 56 proc.

Przychody chińskiej spółki sięgnęły 83,03 mld juanów (13,2 mld USD). Rok wcześniej wynosiły 53,2 mld juanów. Podczas Dnia Singla, akcji promocyjnej przeprowadzonej przez spółkę w listopadzie klienci wydali na platformach Alibaby 25,4 mld juanów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, bbc.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Alibaba Group zwiększyła sprzedaż o 56 proc.