Allegro w górę, Agito w dół

KAJ
18-06-2010, 00:00

15 mld zł — nawet tyle wyniosły obroty przedsiębiorstw działających w najważniejszych segmentach polskiej branży internetowej w 2009 r. Tak wynika z szacunków Internet Standard, zawartych w raporcie Internet 2k10. Analitycy wyliczyli, że największa firma w branży QXL Poland, właściciel platformy aukcyjnej Allegro.pl i m.in. otoMoto, PayU i Ceneo, zwiększyła przychody z 470 mln do 550 mln zł. Druga w zestawieniu Grupa Onet.pl miała w 2008 r. o ponad połowę niższe przychody — 203 mln zł. Najbardziej spektakularnie spadły obroty sklepu Agito.pl. W zeszłym roku spółka miała 95 mln zł przychodu wobec 174 mln zł w 2008 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Allegro w górę, Agito w dół