Ambra kupuje sieć Nalewek

DI,PAP
opublikowano: 17-02-2010, 00:00

Grupa Ambra przejęła 100 proc. udziałów w spółce Nalewki. Ten zakup pozwoli jej rozbudować sieć sklepów winiarskich o 9 punktów, które — jak podkreśla Robert Ogór, prezes Ambry — są zlokalizowane w głównych galeriach handlowych (Mokotów, Krakowska, Bałtycka, Silesia, Stary Browar, Manufaktura) w największych polskich miastach. Zostaną one włączone do sieci sklepów prowadzonych przez należącą do grupy Ambra spółkę Centrum Wina-Dystrybucja. Po przejęciu będzie ona liczyć 25 placówek. Do końca tego roku zakończyć ma się proces ujednolicania marki detalicznej grupy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI,PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy