Amerykanie w Warszawie

AYA
opublikowano: 21-08-2007, 00:00

Polacy kochają metki. Dlatego coraz częściej słyszymy o planach otwierania sieci butików przez znane firmy odzieżowe.

Polacy kochają metki. Dlatego coraz częściej słyszymy o planach otwierania sieci butików przez znane firmy odzieżowe.

Nie tylko europejskie selektywne marki odzieżowe walczą o względy i portfel Polaków. Do ataku przystąpiła znana amerykańska firma Guess.

Otworzy ona swój pierwszy salon w Polsce już 29 sierpnia, w Warszawie. Miejscem debiutu jest Galeria Mokotów. Butik mieścić się będzie na pierwszym piętrze, tuż przy salonach Lilla Moda, Tru Trussardi, Furla, Marella, Versace Collection. Dla jego potrzeb wynajęto 122 mkw. W salonie dostępne będą kolekcje, damska, męska oraz akcesoria Guess by Marciano.

Prowadzenie jednego sklepu nie wyczerpuje ambicji właścicieli marki, będą kolejne butiki. Na rynku polskim firma chce mieć około 20 salonów do roku 2012. Kolejne otwarcia w 2008 r. zaplanowano we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni.

Guess to jedna z najlepiej rozwiniętych sieci na świecie, blisko 400 punktów sprzedaży w 75 krajach. Firma powstała w 1981 r. Założyli ją bracia Paul i Maurice Marciano. Słynie z jeansów, dodatków i nosa do lansowania gwiazd modelek (m.in. Ann Nicole Smith).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AYA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu