Amerykanie wydali w sieci 1 mld USD w Święto Dziękczynienia

opublikowano: 25-11-2016, 13:55

W Święto Dziękczynienia Amerykanie dokonali w sieci zakupów za ponad 1,15 mld USD.

Wydatki w Internecie w świąteczny dzień były o 13,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, twierdz Adobe Systems Inc., które przeanalizowało dane z 21 mld wizyt Amerykanów w sklepach internetowych.

Zobacz więcej

FOT. Bloomberg

Rekordową kwotę 449 mln USD wydali Amerykanie przez urządzenia mobilne. 332 mln przez smartfony i 127 mln USD przez tablety. Wydatki przez urządzenia mobilne były aż o 58,6 proc. wyższe niż rok wcześniej. 

- Urządzenia mobilne stały się standardem w amerykańskich gospodarstwach domowych, a Święto Dziękczynienia było dniem kiedy konsumenci kupowali ukradkiem, bo prawie jedna czwarta ludzi badanych przyznała, że korzystała z nich aby nie widzieli tego przyjaciele i rodzina przy świątecznym stole – powiedziała Tamara Gaffney z Adobe Digital Insights.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, MarketWatch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Amerykanie wydali w sieci 1 mld USD w Święto Dziękczynienia