W Święto Dziękczynienia Amerykanie dokonali w sieci zakupów za ponad 1,15 mld USD.
Wydatki w Internecie w świąteczny dzień były o 13,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, twierdz Adobe Systems Inc., które przeanalizowało dane z 21 mld wizyt Amerykanów w sklepach internetowych.
Amerykanie wydali w sieci 1 mld USD w Święto Dziękczynienia
W Święto Dziękczynienia Amerykanie dokonali w sieci zakupów za ponad 1,15 mld USD.
Wydatki w Internecie w świąteczny dzień były o 13,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, twierdz Adobe Systems Inc., które przeanalizowało dane z 21 mld wizyt Amerykanów w sklepach internetowych.
FOT. Bloomberg
Rekordową kwotę 449 mln USD wydali Amerykanie przez urządzenia mobilne. 332 mln przez smartfony i 127 mln USD przez tablety. Wydatki przez urządzenia mobilne były aż o 58,6 proc. wyższe niż rok wcześniej.
- Urządzenia mobilne stały się standardem w amerykańskich gospodarstwach domowych, a Święto Dziękczynienia było dniem kiedy konsumenci kupowali ukradkiem, bo prawie jedna czwarta ludzi badanych przyznała, że korzystała z nich aby nie widzieli tego przyjaciele i rodzina przy świątecznym stole – powiedziała Tamara Gaffney z Adobe Digital Insights.