Amerykański Best Buy wchodzi na chiński rynek

(Marek Druś)
29-08-2006, 10:51

Best Buy, największa w USA sieć sklepów z elektroniką użytkową zdecydowała się wejść na chiński rynek. Możliwe, że jeszcze w tym roku otworzy tam pierwszy sklep. Partnerem Amerykanów będzie czwarty na chińskim rynku dystrybucji elektroniki Jiangsu Five Star Appliance. Best Buy kupił w maju jego większościowy pakiet za 180 mln USD.

Best Buy, największa w USA sieć sklepów z elektroniką użytkową zdecydowała się wejść na chiński rynek. Możliwe, że jeszcze w tym roku otworzy tam pierwszy sklep. Partnerem Amerykanów będzie czwarty na chińskim rynku dystrybucji elektroniki Jiangsu Five Star Appliance. Best Buy kupił w maju jego większościowy pakiet za 180 mln USD.

MD, AP

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Amerykański Best Buy wchodzi na chiński rynek