Amerykańskie zoo zarabiają na złamanych sercach

AR
opublikowano: 14-02-2019, 22:00

Nazwij karalucha imieniem byłego partnera to coraz popularniejszy trend w USA — napisał „The Guardian”.

Nie od dziś ogrody zoologiczne oferują darczyńcom możliwość nadania imienia zwierzątkom, które mają pod opieką. Ich przewrotność polega na tym, że w walentynki, które przypadały wczoraj, zachęcają, aby nazwać karaluchy imieniem byłego wybranka lub wybranki serca. Usługa znalazła nie tylko niszę na rynku, ale cieszy się niespodziewanie dużym popytem. — Nazwij karalucha na cześć swojego ex! Imiona i nazwiska będą wystawione na naszym wybiegu surykatek i w mediach społecznościowych od 11 lutego — ogłasza się od jakiegoś czasu na Facebooku Zoo El Paso w Teksasie.

W walentynki zoo zamieściło na Facebooku transmisję wideo, w której surykatka „chrupie te same małe robaczki”. Płatna oferta podobno była tak popularna, że szybko skończyły się karaluchy, które jeszcze nie zostały nazwane. Podobną propozycję miało zoo na Bronksie w Nowym Jorku, które uważa się za pomysłodawcę walentynkowej akcji. Tradycję „imprezy z karaluchami” utrzymuje podobno od 2011 r. Zoo Wildlife Images Rehabilitation & Education Center w Southern Oregon oferuje darczyńcom nazwanie łososi na cześć byłych partnerów, obiecując, że zostaną nimi nakarmione niedźwiadki Kodi i Yak. Akcja jest częścią programu, w ramach którego zoo zbiera fundusze na utrzymanie zwierząt zimą. Ze sprzedaży łososi pozyskało już 8,5 tys. USD. A

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy