Amica chce mieć 20 proc. rynku pralek

Ryszard Gromadzki
30-01-2001, 00:00

Amica chce mieć 20 proc. rynku pralek

Przedstawiciele Amiki Wronki, czołowego krajowego producenta sprzętu AGD, ogłosili, że w 2001 r. firma sprzeda 230 tys. pralek (w 2000 r. firma sprzedała blisko 60 tys.), z czego około 200 tys. na rynek krajowy. Gdyby Amica osiągnęła ten poziom sprzedaży, dałoby to jej 20-proc. udział w rynku sprzętu pralniczego w Polsce. Strategia rozwoju firmy zakłada utrzymanie przez Amicę w 2001 45- -proc. udziału w rynku krajowym kuchni i zwiększeniu udziału w sprzęcie chłodniczym do 22-25 proc. RGR

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ryszard Gromadzki

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Amica chce mieć 20 proc. rynku pralek