AMS prezentuje artystów na billboardach

Ma¬gorzata Zgutka
05-04-2001, 00:00

AMS prezentuje artystów na billboardach

AAMS promuje młodych artystów. Co dwa, trzy miesiące artystyczne plakaty prezentuje na swoich billboardach. Firma, jak twierdzą jej przedstawiciele, chce wspierać wszelkie działania artystyczne rozgrywające się na ulicy, poza tradycyjnymi galeriami. W kwietniu już po raz trzynasty ruszyła Zewnętrzna Galeria AMS. Na 400 billboardach zaprezentowane zostaną plakaty wrocławskiego artysty Stanisława Dróżdża zatytułowane „Lub”. Pracę będzie można też oglądać na bezpłatnych kartkach pocztowych dystybuowanych w miejscach publicznych. Stanisław Dróżdż uprawia poezję konkretną. Jest to nurt artystyczny będący łączeniu sztuk plastycznych i literatury. Oznacza to tworzenie wierszy, które jednocześnie są obrazami, czy też przedmiotami.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ma¬gorzata Zgutka

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / AMS prezentuje artystów na billboardach