Angry Birds liczy na Azję

DI
opublikowano: 20-08-2015, 22:00

Rovio Entertainment, producent słynnej gry „Angry Birds”, ma nadzieję na odbicie po trudnym 2014 r.

Poprzedni rok nie był łatwy dla fińskiego koncernu, który stworzył popularną grę na urządzenia mobilne. Ten rok ma być lepszy, a spółka liczy na azjatyckie rynki i dostosowuje gry do lokalnych konsumentów. Chiny odpowiadają za jedną trzecią z prawie 40 mln pobrań nowej gry Rovio od końca lipca. Gra „Angry Birds 2”, która ma więcej postaci i sceny w wysokiej rozdzielczości, została wydana w zeszłym miesiącu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu