Apple sprzedaje pluszowe misie

ŁO
opublikowano: 04-10-2017, 14:12
aktualizacja: 04-10-2017, 16:14

Firma Seedling stworzyła pluszowego misia, który dzięki dobrodziejstwom rzeczywistości rozszerzonej wchodzi w interakcję z gadżetami działającymi na systemie iOS.

Seedling to start-up tworzący kreatywne zabawki, który postanowił zmienić oblicze poczciwego pluszowego misia.

Zobacz więcej

Parker Teddy Bear

Fot. Apple.com

Parker jest według producenta pierwszym pluszakiem na świecie, który wykorzystuje rzeczywistość rozszerzoną (ang. Augmented Reality), czyli łączy świat rzeczywisty z tym generowanym komputerowo.

Zabawka spodobała się koncernowi Apple, który stawia na wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej w najnowszym systemie operacyjnym iOS 11.  

Miś niczym nie różni się od zwykłego pluszaka poza tym, że współpracuje ze specjalną aplikacją, która ma bawić i edukować dzieci. Aplikacja korzysta z aparatu w urządzeniu Apple’a i dodaje do obrazu przedstawiającego pluszaka efekty specjalne rzeczywistości rozszerzonej.  

W zestawie razem z misiem oferowane są wykonane z drewna akcesoria „małego lekarza”, czyli np. stetoskop i termometr.

Parker jest dostępny na Apple.com i w sklepach fizycznych koncernu w niektórych krajach w cenie 59,99 USD. Seedling sprzedaje także zabawkę poprzez swoją własną platformę sprzedażową.

Jak działa miś Parker?

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Apple sprzedaje pluszowe misie