Apple zmienia slogany reklamowe

TR
01-10-2012, 11:01

Gigant technologiczny już nie uważa, że dysponuje najpotężniejszym serwisem oferującym wirtualne mapy w sieci – informuje portal Business Insider.

Apple przez krótką chwilę twierdziło, że dysponuje najpotężniejszym serwisem oferującym mapy w sieci. Opinia ta została jednak zmieniona, a slogan reklamowy informujący o Apple Maps został ze strony internetowej popularnego „nadgryzionego jabłuszka” usunięty.

Zamiast tego na witrynie spółki, w zakładce reklamującej rozwiązania kartograficzne, można odnaleźć informacje, że Apple Maps posiada wspaniały interfejs, którego nawigacja jest niezwykle prosta.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Apple zmienia slogany reklamowe