Arteria może zwiększyć liczbę stanowisk w swoich call center

ISBNews
06-06-2014, 09:23

Grupa Arteria może zwiększyć liczbę posiadanych stanowisk telemarketingowych nawet do 1600 w 2015 roku z blisko 1100 posiadanych obecnie, poinformował agencję ISBnews prezes Marcin Marzec. Ponadto planuje nowe inwestycje w segmencie sprzedaży usług i produktów finansowych.

"Umocni to pozycję naszej grupy jako największego komercyjnego call center w kraju, posiadającego kilkanaście procent rynku tego typu usług w Polsce" - powiedział ISBnews Marzec.

Dodał, że obecnie grupa realizuje znaczące umowy dla dużych kontrahentów, których skala systematycznie się zwiększa. Większość z nich dotyczy skomplikowanych procesowo projektów obsługi klienta, wymagających odpowiedniego zaplecza technologicznego, co gwarantuje wyższy od rynkowego poziom marży.

"Taka strategia w doborze projektów daje stabilność finansową i pozwala zwiększać poziom przychodów i zysków grupy w kolejnych latach, a w przyszłości płacić wyższą dywidendę. W tym roku będzie ona wynosić 60 gr na akcję" - powiedział Marzec.

Akcjonariusze Arterii zdecydują na walnym zgromadzeniu zwołanym na 26 czerwca o przeznaczeniu na dywidendę 2,56 mln zł z kapitału zapasowego spółki, co da wypłatę w wysokości 0,6 zł na akcję.

"Równolegle, analizując sytuację poszczególnych branż oraz dominujące trendy rynkowe, zarząd Arterii rozważa uruchomienie w ciągu najbliższych kwartałów nowe projekty w segmencie sprzedaży usług i produktów finansowych" - dodał prezes Arterii.

Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się usługach outsourcingowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 131,63 mln zł w 2013 r. wobec 128,59 mln zł rok wcześniej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Arteria może zwiększyć liczbę stanowisk w swoich call center