Arteria podtrzymuje plan zwiększenia liczby stanowisk call center do 1600

ISBNews
18-05-2015, 08:28

Arteria podtrzymuje prognozy dotyczące zwiększenia liczby posiadanych stanowisk call center do co najmniej 1600, podała spółka.

"Przychody z działalności prowadzonej w segmencie call center osiągnęły w I kwartale 2015 roku poziom 16 017 tys. zł, a więc porównywalny w stosunku do sprzedaży z I kwartału 2014 roku (różnica 240 tys. zł). Utrzymanie stabilnego poziomu sprzedaży w tym segmencie jest zasługą długoterminowych kontraktów oraz atrakcyjnej oferty wykorzystującej m.in. zaawansowane usługi klasy customer care oraz zintegrowane technologicznie struktury telemarketingowe i obsługi klienta" - czytamy w raporcie.

Spółka podkreśliła, że zamierza w dalszym ciągu inwestować w rozwój tego segmentu usług i stawia na dalszy rozwój ilości stanowisk telemarketingowych, co będzie następować zarówno w sposób organiczny, proporcjonalnie do wzrostu skali realizowanych projektów jak i poprzez akwizycje, o ile zostaną one przeprowadzone.

"W całym 2015 roku powinien być to największy, najbardziej rentowny i najbardziej dynamicznie rozwijający się segment działalności grupy kapitałowej Arteria" – czytamy dalej.

Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się usługach outsourcingowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 149,5 mln zł w 2014 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Arteria podtrzymuje plan zwiększenia liczby stanowisk call center do 1600