Artman zaserwuje paniom Mohito

opublikowano: 14-07-2008, 21:26

Krakowski Artman w połowie sierpnia ruszy z  nowym i to jakże rześkim projektem. Do końca roku planuje otworzyć 20  odzieżowych salonów Mohito. Tą nazwą określane są drinki dla kobiet. Docelowo sieć ma liczyć 80 placówek.

- Grupa docelowa to panie od 25 do 35 roku życia. Kobiety w tym wieku lubią orzeźwiające drinki, dlatego nową markę nazwaliśmy Mohito – mówi Grzegorz Koterwa, członek zarządu Artmana.

Dodaje, że oferta Mohito będzie zbliżona do propozycji międzynarodowych brandów - takich jak Zara, Promod czy Camaieu.  

Więcej na ten temat we wtorkowym Pulsie Biznesu. Zapraszamy do lektury!


 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Artman zaserwuje paniom Mohito