Auchan rozwija się w Rosji

DI, DD
opublikowano: 09-10-2009, 15:27

Francuska sieć Auchan wprowadza na rosyjskim rynku nowy format sklepów. Nowe obiekty, pod nazwą Raduga, będą miały od 5 do 7 tys. mkw. powierzchni handlowej i będą oferowały produkty w dyskontowych cenach - informuje "Detal Dzisiaj".

Auchan już od pewnego czasu rozwija w Rosji sprzedaż produktów sygnowanych marką własną. Obecnie w ofercie francuskiego detalisty na tamtejszym rynku znajduje się ok. 640 takich produktów. Odpowiadają one za około 10 procent całej sprzedaży. W tym roku w rosyjskich sklepach pojawi się dodatkowo nawet 500 produktów typu private label. Do marek własnych Auchan należą m.in. makarony Don Gusto, alkohole Krepost, nabiał Lakomo, Bon Coffee, czy produkty dziecięce Bebilon - pisze DD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, DD

Polecane