Aukcyjna hossa wśród internautów

PAP
22-05-2010, 07:26

Kryzys napędził klientów e-sklepom. Wartość towarów sprzedawanych na internetowych aukcjach rośnie rokrocznie o 30 proc. - informuje "Rzeczpospolita".

Za pośrednictwem lidera polskiego handlu internetowego Allegro.pl w I kwartale tego roku sprzedano towary za 1,9 mld zł, o ponad 26 proc. więcej niż rok wcześniej. Jednocześnie, wg GUS , w tym okresie w ujęciu rocznym sprzedaż detaliczna wzrosła tylko o 0,3 proc. Wartość sprzedaży na Allegro.pl jest już wyższa niż np. takich potentatów jak Auchan czy Real.

Rynek ten w Polsce ma ogromny potencjał. Wystarczy powiedzieć, że wartość e-handlu w skali całego handlu detalicznego w naszym kraju to ok.2-3 proc. W Europie Zachodniej jest to kilkanaście procent. (PAP)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Aukcyjna hossa wśród internautów