Australijska reklama Toyoty Yaris uznana za obraźliwą i poniżającą

15-12-2009, 15:47

Klip został stworzona do konkursu agencji reklamowej Saatchi and Saatchi, która zaoferowała ponad 18 tys. zł za najlepszy 30 sekundowy klip na temat Toyoty Yaris.

Zwyciężyła reklama zatytułowana „Clean Getaways” przedstawia młodego kierowcę Yarisa. Ten zabiera na randkę swoją dziewczynę i napotyka w drzwiach jej ojca. Wymianę zdań pomiędzy nimi można porównać do wypowiedzi gwiazd porno- komentuje serwis autoblog.com. W regulaminie konkursu można było przeczytać, że film: nie może łamać prawa, nie może być niemoralny, obsceniczny, przedstawiający Toyote Yaris w negatywnym świetle lub pokazywać lekkomyślne prowadzenie auta niezgodne z przepisami. Mimo to sędziowie przymknęli na nie oko.

Reklama wzbudziła szerokie oburzenie wśród płci pięknej, która uważa ją za bardzo obraźliwą i wyjątkowo poniżający dla kobiet.

Ale oceńcie ją sami:

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Australijska reklama Toyoty Yaris uznana za obraźliwą i poniżającą