Austriacy wydają więcej na sexzabawki niż na rozwój kariery

opublikowano: 27-07-2016, 13:40

Austriackie gospodarstwa domowe chętniej wydadzą chętniej pieniądze na sexzabawki niż na rozwój kariery zawodowej, wynika z badania przeprowadzonego przez firmę BRANCHENRADAR.

To samo badanie potwierdziło, że mieszkańcy ojczyzny sznycla są raczej mięsożercami – rocznie na produkty mięsne wydają blisko 3 mld EUR, a na warzywa i owoce 1,7 mld EUR.
Jeśli chodzi o tytułowe sexzabawki to roczne wydatki Austriaków opiewają na 178 mln EUR, co daje około 25,4 EUR per capita.

www.sexshopno1.at

Tymczasem roczne wydatki przeciętnego Austriaka na rozwój zawodowy wynoszą zaledwie 19,28 EUR. Badacze przyznają jednak, że może to mieć jednak związek z zaangażowaniem rządu w szkolenia zawodowe w miejscach pracy.

W sumie przeciętne austriackie gospodarstwo domowe wydaje rocznie do 49,9 tys. EUR. Jak w przypadku większości Europejczyków lwią część stanowią wydatki mieszkaniowe, odpowiadające za 27,4 proc. przychodów.

Na drugim miejscu znalazły się wydatki związane z czasem wolnym, które stanowiły 15,9 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica, The Local

Polecane